הרב מזוז לנציגי הרשימה: "לא למנות מקורבים"

ארי וידר No Comments on הרב מזוז לנציגי הרשימה: "לא למנות מקורבים"
16:40
30.04.24
איתי גדסי No Comments on סמוטריץ תוקף בחריפות: "השלכות העסקה יהיו הרות אסון"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

נציגי רשימת יחד העם איתנו נכנסו היום למנהיג הרוחני של המפלגה ראש ישיבת כסא רחמים הגאון הרב מאיר מזוז וקיבלו את ברכתו.

הרב מזוז שוחח עמם על מעלת האחדות: ״פרשת השבוע כולה מדברת על אחדות. ויחן ישראל, כאיש אחד ובלב אחד. אפילו שמחולקים לשבטים, עדיין מאוחדים. התורה איחדה אותנו. שום אומה בעולם לא יכלה לשרוד כמו שעם ישראל שרד חי וקיים. הסורבון מנסים לשחזר את הצרפתית העתיקה מתוך כתב רש"יה אבל לנו יש התורה שאנחנו חיים בה, שמרת את התורה שמרת הכל, היא חיינו. נעשה הכל למען התנועה אך בלי לנגוע באיש בוודאי לא בתלמידי חכמים. התורה וכבודה מעל הכל".

ראש הישיבה ביקש מהמועמדים להידמות למייסדי המפלגה חה״כ אלי ישי ויוני שטבון: "תמיד להיות ישרים, גם אם מפסידים קריירה. יוני שטבון דוגמה טובה, הלך עם האמת שלו. בלי לחשוב על המחיר. זו גדולה".

IMG-20150204-WA0057

מאזוז מזוז

עוד הוסיף: "לא להדגיש את האני ואני. עשית למען הציבור. אדם לא ידגיש את האניות והאנוכיות שלו. כולנו חברים. כולנו יהודים. אחי אתה".

הרב מזוז הוסיף עוד: ״חלוקת תפקידים לעשות ביושר. לא מינויי קרובים כי הם קרובים. כל אחד לפי מעלתו וכשרוני. לא לקחת שום כסף על שום שירות. משרת ציבור צריך לעשות ביושר ואמת.

בעזרת השם תהיו שרים ותהיו שרים של יושר. יושר מעל הכל. להשתדל להעביר לראש התנועה אליי ואל הרבנים רק אמת לא חצאי אמיתות. מילה שלכם שתהיה אמיתית״ אמר.



0 תגובות